تک اس ام اس
منوي اصلي
صفحه نخست ارتباط با ما تماس با ما عضویت در سایت تعرفه های تبلیغات مسابقه ی پیامکی کریو رایگان فروشگاه تک اس ام اس
موضوعات مطالب
» جدا از اس ام اس
» مطالب طنز
» فواید خنده
» سخن بزرگان
» ضرب المثل
» زنگ تفریح
» داستان های کوتاه
» داستان های عاشقانه
» داستان های پندآموز
» داستان های غم انگیز
» داستان های ( 18+ )
» داستان های طنز
» جوک ها
» جوک متفرقه
» جوک جدید
» پـَـ نـَـ پـَـ
» اجب فک و فامیلی داریم!
» جوک دوستانه
» جوک مردانه
» جوک زنانه
» جوک جمله سازی
» جوک حیوانات
» جوک ورزشی
» اس ام اس خاک بر سری
» اس ام اس قزوینی
» اس ام اس رشتی
» اس ام اس 18+
» اس ام اس های پر بازدید
» اس ام اس جدبد
» اس ام اس عاشقانه
» اس ام اس سرکاری
» اس ام اس خنده دار
» اس ام اس زیبا
» اس ام اس دوستانه
» اس ام اس فلسفی
» اس ام اس نیمه شب
» اس ام اس ورزشی
» اس ام اس آدم و حوا
» اس ام اس به سلامتی ...
» اس ام اس شیرین و فرهاد
» اس ام اس ضد پسر
» اس ام اس ضد دختر
» اس ام اس گویشی
» اس ام اس به زبان آذری
» اس ام اس به زبان کردی
» اس ام اس به زبان عربی
» اس ام اس به زبان شمالی
» اس ام اس به زبان لری
» اس ام اس موضوعی
» اس ام اس تنهایی
» اس ام اس دلتنگی
» اس ام اس دانشجویی
» اس ام اس آشتی
» اس ام اس تسلیت
» اس ام اس تبریک روز تولد
» اس ام اس شب آرزوها
» اس ام اس صبح به خیر
» اس ام اس شب به خیر
» اس ام اس با موضوع خداوند
» اس ام اس روز جمعه و امام زمان
» اس ام اس تیکه دار
» اس ام اس تبریک سال نو
» اس ام اس دروغ
» اس ام اس اول مهر و مدرسه
» اس ام اس التماس دعا
» اس ام اس تبریک تولد نوزاد
» اس ام اس عفاف و حجاب
» اس ام اس خاطره
» اس ام اس گریه
» اس ام اس بی قراری
» اس ام اس آغوش
» اس ام اس انتظار
» اس ام اس کودکانه
» اس ام اس فاصله و دوری
» اس ام اس غرور
» اس ام اس منت کشی
» اس ام اس جدایی
» اس ام اس سلام کردن
» اس ام اس سکوت
» اس ام اس دل شکسته
» اس ام اس سیگار
» اس ام اس لبخند
» اس ام اس بوسه
» نرم افزارها و ترفند ها
» نرم افزار کاربردی اس ام اس
» ترفند های اس ام اس
» برنامه های رایگان (آندروید)
» اس ام اس مناسبتی
» اس ام اس کریسمس
» اس ام اس شب یلدا
» اس ام اس شب قدر
» اس ام اس ماه محرم
» اس ام اس ماه رمضان
» اس ام اس عید غدیر
» اس ام اس عید قربان
» اس ام اس روز عرفه
» اس ام اس روز پدر
» اس ام اس روز مادر
» اس ام اس روز معلم
» اس ام اس روز بارانی
» اس ام اس روز مهندس
» اس ام اس روز پزشک
» اس ام اس روز خلیج فارس
» اس ام اس سیزده به در
» اس ام اس سالگرد ازدواج
» اس ام اس چهارشنبه سوری
» اس ام اس ولادت حضرت فاطمه
» اس ام اس ولادت حضرت ابوالفضل
» اس ام اس ولادت حضرت علی اکبر
» اس ام اس میلاد پیامبر و امام صادق
» اس ام اس ولادت امام علی (ع)
» اس ام اس ولادت امام حسن (ع)
» اس ام اس ولادت امام حسین (ع)
» اس ام اس ولادت امام سجاد (ع)
» اس ام اس ولادت امام باقر (ع)
» اس ام اس ولادت امام کاظم (ع)
» اس ام اس ولادت امام رضا (ع)
» اس ام اس ولادت امام جواد (ع)
» اس ام اس ولادت امام هادی (ع)
» اس ام اس ولادت امام عسگری (ع)
» اس ام اس ولادت امام زمان (عج)
» اس ام اس شهادت حضرت فاطمه
» اس ام اس وفات حضرت زینب (س)
» اس ام اس شهادت حضرت ابوالفضل
» اس ام اس شهادت حضرت علی اکبر
» اس ام اس وفات حضرت محمد
» اس ام اس شهادت امام علی (ع)
» اس ام اس شهادت امام حسن (ع)
» اس ام اس شهادت امام حسین (ع)
» اس ام اس شهادت امام سجاد (ع)
» اس ام اس شهادت امام صادق (ع)
» اس ام اس شهادت امام باقر (ع)
» اس ام اس شهادت امام کاظم (ع)
» اس ام اس شهادت امام رضا (ع)
» اس ام اس شهادت امام جواد (ع)
اعضاء تک اس ام اس
تعداد افراد آنلاین :

<-PollName->

<-PollItems->


سخن تک اس ام اس

با سلام خدمت تمامی کاربران و بازدیدکنندگان تک اس ام اس؛امیدوارم حالتون خوب باشه و از مطالب تک اس ام اس تمام استفاده را ببرید و لحظات خوبی را در این وب سپری کنید،فقط یه صحبت کوچیک داشتم و اینم اینه که از تمامی صفحات این وب سایت استفاده کنید چون این وب هر روز آپدیت میشه tak-sms.lxb.ir


درباره تک اس ام اس

به بزرگترین وب سایت اس ام اس و پیامک با موضوعات مختلف خوش آمدید برای استفاده بهتر از مطالب وب سابت از لیست موضوعات استفاده کنید همچنین می توانید اس ام اس های خود را از طریق فرم تماس با ما برای ما بفرستید و انتقادات و پیشنهادات خود را در جهت بهتر شدن این وب برای ما ارسال کنید
تبلیغات شما در اینجا
تبلیغات شما ----------------------------------------- تبلیغات شما ----------------------------------------- تبلیغات شما
لينكستان تک اس ام اس
» گروه اینترنتی آرفا
» مجله اینترنتی احسان
» مرجع فیلتر شکن رایگان
» برترین سایت دانلود فیلم و سریال
» تازه های تکنولوژی
» دانلود زیباترین آهنگ ها
» ردیاب ماشین
» جلوپنجره اریو
» اریو زوتی z300
» جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تـک اس ام اس و آدرس TAK.SMS.LXB.IR لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در فرم زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





برنامه ارسال پیام انبوه
برنامه تبلیغات انبوه وایبر
لیست موضوعات
» اس ام اس عاشقانه

چگونه چشم برهم بنهنداسبهای که
اسطبلشان را بر روی گسل ساخته اند؟
چه گونه میشود خوابید؟
چگونه بخوابم؟
مرحوم حسین پناهی

 

 

 

آسمانم انتهايش قلب توست،مهربان اين آسمان از آن توست،آسمانم هديه اي از سوي من ،تا بداني قلب من هم ياد توست

 

 

 

نه ازآشنایان وفادیده ام/نه درباده نوشان صفادیده ام/زنامردمی هانرنجد دلم/که ازچشم خودهم خطادیده ام/به خاکستردل،نگیردشرار/من ازبرق چشمی بلادیده ام/وفای تورانازم ای اشک غم/که دردیده عمری،تورادیده ام….

 

 

 

توتنها دعای قشنگ منی خدا می شود مستجابت کند
مبادا كسی ازخدا بی خبر برای خودش انتخابت کند ...

 

 

 

وقتی در صندوقچه خاطرات پنهانت میکنند
یعنی هنوز هستی …!!

 

 

 

وقتی عشقت رو از دست دادی ديگه سعی نكن به دستش بياری ،درست مثل چينی شكسته می مونه كه حتی اگه بندش هم بزنی ديگه به زيبايی گذشته نيست

 

 

 

با خود عهد کردم که تو را دیدم بگویم از تو دلگیرم ...... ولی باز تو را دیدیم و
گفتم بی تو میمیرم

 

 

 

شبى غمگین شبى بارانى و سرد مرا در غربت فردا رها کرد دلم در حسرت دیدار او ماند مرا چشم انتظار کوچه ها کرد به من میگفت تنهایى غریب است ببین با غربتش با من چه ها کرد تمام هستى ام بود و ندانست که در قلبم چه آشوبى به پا کرد و او هرگز شکستم را نفهمید اگر چه تا ته دنیا صدا کرد.

 

 

 

آه از این دل،آه از این جام امید
عاقبت بشکست و کس رازش نخواند
چنگ شد در دست هر بیگانه ای
ای دریغا،کس به آوازش نخواند..

 

 

 

همدیگر را فراموش نکنیم،شاید سالها بعد در گذر جاده ها بى تفاوت از کنار همدیگر بگذریم و بگوییم آن غریبه چقدر شبیه خاطراتم بود…

 

 

 

امروزفهمیدم که رفته ای ودلم بازشکست وتنم بازگریست و نگاهم پی یاری گم شد؛من چه تلخم امروز!

 

 

 

به هرکي درددلم راگفتم گفت درست ميشه,درست ميشه! اي کاش يکي ميگفت درست نميشه! اونوقت شايدبه خودم ميومدم!

 

 

 

عشق هم مارو سرکار گذاشته ؛آدمهاييکه دل پاک دارند بي کس هستن ؛اما آدمهاي بي احساس دوروبرشون رو آدمهاي عاشق پيدا ميشه _

 

 

 

من عاشق نيستم! فقط گاهي... حرف تو كه ميشود دلم... مثل اينكه تب كند گرم و سرد ميشود توي سينه ام چنگ مي زند آب ميشود...

 

 

 

خدا يادش رفت روي جنس ظريف زن بنويسد؟! "مواظب باشيد شکستني است"

 

سلامتی اونایی که از هر انگشتشون یه هنر میریزه...
میرنجونن...
میسوزونن...
میشکونن...
له میکنن...
نابود میکنن... و سلامتی اونایی که جز دوس داشتن این موجودات هنرمند باهمه وجودشون هیچ هنر دیگه ای ندارن....

 

 

 

از “ماندن” که چیزی نمیدانی
لااقل
درست ” رفتن” را یاد بگیر . . .

 

 

 

وقتـی یه زن ســیگار کشید
یعنــی دیگه گریه جواب نمیده
و وقتی مــردی اشک ریخت
بدون کار از ســیگار کشیدن گذشته . . .

 

 

 

هزار کلمه بر جای خالی ات ریختم اما پر نشد ، به گمانم از جنس بی نهایتی

 

 

 

گاهی “دوست داشتن” پنهان بماند قشنگ تر است
دوست داشتن را باید کشف کرد ؛
درک کرد ، و از آن لذت برد …

 

 

 

بعضــــــی ها گـــریه نمی کنند !
اما …
از چشـــــم هایشان معلوم است ؛
که اشکــــی به بزرگی یک سکــــوت ،
گــــوشه ی چشمشان به کمیــــــن نشسته …

 

 

 

دلم یک آلزایمر خفیف می خواهد
آنقدر که یادم نرود
به نفعم است که به چند زبان زنده ی دنیا سکوت کنم . .

 

 

 

گاهی مرا یاد کن
من همانم که اگر ساعتی از من بیخبر بودی
آسمان را به زمین میدوختی . . .

 

 

 

صدایت نمیکـــــنم که برگـــــردی
مهــــــم باشم
خودت برمیگردی . . .

 

 

 

گاهی دوست دارم بدون پک زدن
فقط بنشینم و نگاه کنم که سیگارم چگونه میسوزد
شاید آخر فهمیدم چه لذتی میبری از تماشای سوختن من . . .

 

 

 

“بربادرفته”
صد بار بهتر است از
“از یاد رفته “…..

 

 

 

خـیـــلـــى بـــده احــســاس کــنــى مــثــل دارویــى که
فقط وقت نیاز ازت استفاده کنند . ..

 

 

 

فکر کنم
به بوی عطر تو حساسیت دارم
همین که در ذهنم می پیچد
از چشم
اشک می آید…

 

 

 

این روزها فهمیدن زبان مادری سخت شده است
قبلتر ها وقتی می گفتند: دوستت دارم
معنی فارسی اش ساده بود
اما حالا “دوستت دارم” هزار معنی مختلف می دهد
الا دوست داشتن . . .

 

 

 

مسافرترین آدم دنیا هم
دست خطی می خواهد که بنویسدبرایش
” زود برگرد “
طاقت دوری ات را ندارم . . .

 

 

حالم خوب است
اما..
دلم تنگ آن روزهایی شده که میتوانستم از ته دل بخندم!

 

 

 

چه راحت زير چترم امدي و چه شاد بودم از با تو بودن اما وقتي گفتي خدا حافظ برايم چه سخت بود باور اينكه بودنت بخاطر باران بود

 

 

 

امروز معلم میگفت۲خط موازی هيچگاه به هم نميرسند، مگر اينکه ۱ از آنها خود را بشکند، گفتم من ک خودم را شکستم پس چرا به او نرسيدم؟لبخند تلخي زد وگفت شايد اوهم به سوی خط ديگری شکسته باشد.

 

 

 

هرگزهيچ حسرتى در دلم اين چنين يکجا جمع نشده بود دراين سه واژه كوتاه:
او
دوستم
ندارد.. .

 

 

 

پشت چراغ قرمز پسري باچشمانی معصوم گفت:چسب زخم نمیخواهید؟ پنج تاصد تومن.
آهی كشیدم وبا خود گفتم تمام چسب زخمهایت راهم كه بخرم ؛نه زخمهاي من خوب میشود، نه زخمهاي تو!

 

 

 

هرگاه از شدت تنهایی،به سرم هوس اعتماده دوباره میزند،خنجری راکه درپشتم فرو رفته،در می آورم!میبوسمش، صیقلی عاشقانه،اندکی نمک به رویش،نوازشش کرده،دوباره بر سر جایش میگذارم!از قول من به او بگویید:خیالش تخت،من دیوانه هنوز،به خنجرش هم وفا دارم!

 

 

 

تو:علی کجا بودی؟
من:رفته بودم خاطراتش را از ذهنم پاک کنم...
تازه تر شد

 

 

 

بزرگترین درد زندگی دلبستن به کسی است که به تو تعلق ندارد.

 

 

 

حال من خيلي عجيبه دوست دارم پيشم بشيني/من نگاهت کنم و تو تو چشام عشقو ببيني
اولش گفتم يه حسه يا يه احترام ساده/اما بعد ديدم که عشقه آخه اندازش زياده

 

 

 

در حریم دید تو ، دیده اگر نمی شدم / شاه و رگم جدا ز هم ، شد ز لیاقت خودم
تیغ غمت بریده سر اگر ، بدان / من از نگاه گرم تو ، لحظه به لحظه وا شدم

 

 

 

نترس از شب مستی ، بیا و عاشق باش / فروغ دیده مجنون ، بهای صادق باش
من و کبوتر عاشق به روی یک دیوار / دو پنجره ، دو ستاره فدای یک دیدار

 

 

 

ای قرار لحظه های اضطرار / بر روان دیده ام منشین چو خار
جاری عشقی به شریان وجود / بی تو باید شعر دلتنگی سرود

 

 

 

در کجا رسم بر این است که عاشق نشوی ؟ / باغبان باشی و دلتنگ شقایق نشوی ؟

 

 

 

تو دوری و خیال تو نزدیک...
چه نا برابر قسمت کرده اند فاصله ها را...

 

 

 

بزرگترين متهم تاريخ كسى است ك نميدونه قلبش واسه كى ميتپه

 

 

عاشقت خواهم ماند بى آنکه بدانى دوستت خواهم داشت بى آنکه بگويم درد دل خواهم كرد بى هيچ کلامى دردامانت خواهم ماند بى هيچ كلامى شايد احساسم اينگونه نميرد

 

 

 

هروقت دلم میگرفت بادوست خوبم(سایه)صحبت میکردم...آه امروزهوا ابریست...

 

 

 

نفرین به اون کسای که روی دلهاپامیزارنند،تامیبینندکه عاشقی میرندوتنهات میزانند،نفرین به آدمهای که توسینه هادل ندارنند،عاشق،عاشق کشیند،رحم ومروت ندارنند..

 

 

 

روزی که فریادزدی وگفتی دوستت دارم...گفتم بلندترنمی شنوم،امروزکه درگوشم گفتی دوست ندارم...گفتم آرومتربقیه میشنوند...

 

 

 

شانه های عاشقان گرتکیه گاه اشکهاست پس چرابرشانه ام اشکی نمیریزدکسی...

 

 

 

مترسک گفت: ای گندم تو را گواه باش که مرا برای ترساندن آفریدند اما من عاشق یرنده ای بودم که از ترس من از گرسنگی مرد.

 

 

 

حریقی به جانم زدی با نگاهت / دلم را ربودی تو با روی ماهت / سیاهی برفت از تمام جهان / چو دیدم به یک لحظه چشم سیاهت .

 

 

 

دنیای آدم برفی ها دنیای ساده ایست ، اگر برف بیاد هست ، اگر برف نیاید نیست ، مثل دنیای من ، اگر تو باشی هستم ، اگر نباشی … !

 

 

 

خیلی عجیبه!تا حالا دقت کردین که تو لحظه های داغونی فقط یه نفر میتونه آرومت کنه ، اونم کسیه که داغونت کرده !

 

 

 

ببين غمگين،ببين دلتنگ ديدارم،
ببين،خوابم نمى آيد،ببين بيدار،بيدارم،
نگفتم تاكنون اما...
كنون بشنو...
تورابيش ازهمه من دوست ميدارم...

 

 

 

اى وجودمن...
توشده اى انقلاب زندگى من،
حالاهرآنچه درزندگى من است،
تاريخ دارشده است،
قبل ازتو،بعدازتو...

 

 

 

توزندگيم يادگرفتم: دوست بشم"بخندم" ببخشم" امايادنگرفتم كسي روفراموش كنم.

 

 

 

اگر قلبم از چوب بود ، آن را به آتشکده ي چشمانت مي سپردم !ا

 

 

 

تو را ديدم دلم بر باد کردم / براي ديدنت فرياد کردم
ندانستم که عشق اول جميل است / تمام هستي ام بر باد کردم

 

 

 

نگاه تو سيب است و من نيوتني بيچاره ، بي خواب از کشف جاذبه

 

 

تو با من باش و بگذار عالمي از من جدا گردد / چو يک دم با تو بنشينم ، دل از هر غم رها گردد

 

 

 

کاش ميشد با تو بودن را نوشت / تا که زيبا را کشم بر هرچه زشت
کاش ميشد روي اين رنگين کمان / مي نوشتم تا ابد با من بمان

 

 

 

نه بلبل خواهد از بستان جدايي / نه گل دارد خيال بي وفايي
اگر گفتي مرا الان چه حاليست / ميان قلب من جاي تو خاليست

 

 

 

بر درت می آمدم هر شب مرا وا میزدی / گفتمت نا مهربانی دم ز حاشا میزدی
دیدمت یک شب به دریا خیره بودی تا به سحر / کاش دریای تو بودم دل به دریا میزدی

 

 

 

از دیار آشنایی پا کشیدن مشکل است / از تو ای آرام جانم دل بریدن مشکل است

 

 

 

هر که دیوانه نشد از عشق تو عاقل نیست / آنکه نشناخت تو را معرفتش کامل نیست

 

 

تو مرا فریاد کن ای هم نفس / این منم آواره ی فریاد تو
این فضا با بوی تو آغشته است / آسمانم پر شده از یاد تو

 

 

 

بی اختیار گریه میکنم بی تو...
شاید هوای دلم هنوز دربهار به سرمی برد!

 

 

 

آن لحظه که گفتی یکی بهتر از تو را پیدا کردم یاد اون روزایی افتادم که به صدتا بهتر از تو گفتم من بهترینو دارم....

 

 

 

به حرمت نان و نمکی که با هم خوردیم نان را تو ببر که راهت دراز است و طاقتت کوتاه . نمک را بذار برای من. میخواهم این زخم همیشه تازه بماند.....

 

 

 

پرنده مهاجری که مقصودش کوج است به ویرانی لانه اش فکر نمیکند...

 

 

 

عروسك جنگل سبز، عزيزك بارون و باد اين دل ديوونه ي من خاطرتو خيلي مي خواد

 

 

 

دوست داشتن ساده است و باور كردن سخت. تو ساده باور كن كه سخت دوستت دارو ...

 

 

 

دانـــی که چیست دولت ؟ دیدار یـــار دیدن / در کوی او گـــدایی بر خسروی گـــزیدن

 

 

 

دلم کار دست است, خودم بافتمش, تارش راازسکوت, پودش راازتنهايي, همين است که خريدارندارد!

 

 

من تو رابه دلم قول داده ام, نگذاربدقول شوم...

 

 

 

کجاي بازي ما اشتباه بود ؟!! که تو همبازي من نيستي و من هنوز گرگم به هواي تو

 

 

 

دلِ سبزم را "گــــره" زد و رفتــ تا به آرزوهـــايش برســــد...

 

 

 

"شرمنده ام" که بي تو نفس ميکشم هنوز...

 

 

 

آدمی غــــــرورش را خیلی زیاد . شاید بیشتر از تمـــــــام داشتــه هــــایــش- دوست می دارد حالا ببین اگر خودش، غـــــــرورش را بـــه خـــــاطــــر تـــــو، نادیده بگیرد ، چه قدر دوســتت دارد ! و این را بِفهــــــــــــم آدمیــــــــــزاد !

 

 

 

دردهکده توخبرازبوي ريانيست ،چون نيست رياهيچکس انگشت نمانيست،ماطالب مهريم وازعاطفه لبريز،دل صافترازتوبخداهيچ کجانيست

 

 

 

چشمانت را ورق بزن شايد درگوشه اى از آن، (مرا به يادگار كشيده باشى..)

 

 

 

اولین بودی وتااخرگرفتارتوام
اخرین هستی وازاول وفادارتوام
بودنت راهرکسی اندازه من حس نکرد
هرکه هستی هرکه باشی بازم یادتوام

 

 

 

عشق و بهانه از تو/ ناز و نوازش از من
قهر و گلایه از تو / آشتی و سازش از من
یه قلب ساده از تو / عشق و علاقه از من
فقط ، فقط تو گل باش / ریشه و ساقه از من

 

 

 

زیباترین ستایش ها نثار کسی که کاستی ها و لغزش هایم را میداند و باز هم دوستم دارد….

 

 

 

تو + خاطراتـت + چـشـمانـت + دسـتانـت + لـبـخندت + اشـکـت ….
چـــنــدنــفـــر بـــه یــک نـــفــــر؟!

 

 

 

این روزها تلخ می گذرد ، دستم می لرزد از توصیفش !
همین بس که :
نفس کشیدنم در این مرگِ تدریجی، مثل خودکشی است ،با تیغِ کُند.

 

 

 

گاهــی باید نباشــی ... تا بفهمــی نبودنت واسه کی مهمه ...
؟! اونوقته که میفهمی بایــد همیشه با کی باشی ....

 

 

 

به "سگ" استخون بدی ..
دورت میگرده
واست دم تکون میده !!!
من به تو "دل " داده بودم ... لعنتـــــــــــــــــــی !!!!!

 

 

 

صبر و سكوتم را به پاي ضعف و بي كسي ام نگذار،شايد هنوز به چيزهايي پايبندم،چيزهايي كه تو يادت نيست...

 

 

بگذار ديوانه صدايم كنند،من از آن لحظه كه تو ديگر اسمم را صدا نزدي تمام هويت خود را فراموش كردم...

 

 

 

تو يادت نيست كه من براي لبخند تو از زندگيم گذشتم،ولي من خوب يادمه كه تو براي يه قطره اشك اون از من گذشتي...

 

 

 

قلب توبه زيبايي همه گلهاي دنيااست خوش به حال كسي كه قلب توبراش مي زنه.

 

 

 

مي گويند: شاد بنويس. نوشته هايت درد دارند!
و من ياد مردي مي افتم كه با كمانچه اش گوشه خيابان شاد ميزد ...
اما با چشمهاي خيس ...

 

 

 

بعضی دکمه های کیبورد شل شده اند! بس که استفاده شده اند .
دکمه های : ک ا ش ب و د ی

 

 

 

بي تو اينجا همه در حبس ابد تبعيدند / سالها هجري و شمسي همه بي خورشيدند

 

 

 

به کدامين شهر نگاهت بخشم دل بي تابم را
تو تمناي دلي هر شب و هر خوابم را

 

 

 

کاش ميشد بداني که فراموش کردنت مثل برآورده شدن آرزوهايم محال است .

 

 

 

اول به نام عشق، دوم به نام تو، سوم به یاد مرگ. بر لوح شیشه ای قلبت بنویس: یا تو و عشق، یا من و مرگ

 

 

 

هروقت بغضت گرفت صدام کن..قول نمیدم خوبت کنم ولی قول میدم پابه پات گریه کنم

 

 

 

دنياي آدم برفي دنياي ساده ايست ،اگر برف بيايد هست اگر برف نيايد نيست،مثل دنياي من ،اگر تو باشي هستم،اگر نباشي...

 

 

 

نیوتون اگر جاذبه را درست میفهمید معشوقه اش از درخت متنفر نبود و در دفتر خاطراتش نمی نوشت:اشکهای منهم به زمین افتاد اما تو سیب را ترجیح دادی..

 

 

 

فكرنكن توي دنياتنهايي!بلكه فكركن يه تنهاهست كه توبراش يه دنيايي

 

 

 

سلام به قاصدكهاي خبر رسان كه محكوم به خبرند و سلام به شقايقهايي كه محكوم به عشقند و سلام به تو كه محكوم به دوست داشتني

 

 

 

دوستت دارم؛
این تعارف نیست
زندگی ِ من است!

 

 

بیا آبی باش به رنگ آسمان...
تا من همیشه سر به هوایت باشم

 

 

 

قلب من جایگاه رفیقی است که شقایق ها حسرت آن را میخورند

 

 

 

زندگی با تو برایم بوی ریحان میدهد / بی تو اما بوی ریحان ، بوی زندان میدهد

 

 

 

شبی از سوز گفتم قلم را / بیا بنویس غم های دلم را
قلم گفتا برو بیمار عاشق / ندارم طاقت این بار غم را

 

 

 

آسمان جای عجیبیست نمیدانستیم / عاشقی کار غریبیست نمیدانستیم
عمر مدیون نفس نیست نمیدانستیم / عشق کار همه کس نیست نمیدانستیم

 

 

 

در فصل تگرگ عاشقت میمانم / با ریزش برگ عاشقت میمانم
هر چند تبر به ریشه ام میکوبی / تا لحظه مرگ عاشقت میمانم

 

 

 

واژه ی دوستت دارم برای عظمت و شکوه قلب مهربانت چقدر بی رنگ است وقتی تو سرچشمه ی تمام خوبی ها هستی

 

 

 

از شروع نفسهای حضرت آدم تا پایان نفسهای آخرین آدم دوستت دارم

 

 

 

وقتي در صندوقچه خاطرات پنهانت ميكنند 
يعني هنوز هستي ...!!

 

 

 

اس نميدي چي شده،ازبيست گذشت سي شده،ثانيه ها لنگ شده،دلهاهمه سنگ شده،خيال نكن جنگ شده،دلم برات تنگ شده،خسيس نشو اس بده،حالي به مخلص بده،توسنگ شدي من شيشه آخه اينجورنميشه،بذار بگم چي ميشه،دوست دارم هميشه

 

 

 

حال همه ي ما خوب است. اما تو باور نكن!

 

 

 

گاهی باید فاتحـــه خـــاطره ای رو خوند
وگر نه همون خـــاطره
فاتحـــه تو رو می خونه ........!

 

 

 

توام بگو دوستت دارم ...
همیشه اون کسی نباش که جواب میده
" منـــم دوستت دارم "

 

 

 

لعنت به خاطره هـــــــــــا که جسمو روحتو با هم میکشه!!

 

 

 

شرط دل دادن دل گرفتنه وگرنه يكي بي دل ميشه اون يكي دودل

 

 

باران نباش تا با التماس به شیشه بکوبی که نگاهت کنند... ابر باش که با التماس نگاهت کنند که بباری...

 

 

 

زیـبـا تـریـن لـبـاسـی کـه مـیـتـونـه زن را بـپـوشونـه..
بـازوان مـردیـسـت کـه دوسـتـش داره....

 

 

 

عاشق هم شدی.......
مثل زلیخا سمج باش.......
آنقدر رسوا بازی در بیار........
تا خدا خودش پا در میانی کند...........!!!!

 

 

 

دوست داشتن یک نوع باوره ؛
خوش به حال آن باوری که صادقانه باشد ... !!!

 

 

 

خریدار ندارد ...
دلی کـــه برای تو " لک " زده است !.!.!

 

 

 

قلب کال من در فصل دست های تو می رسد.....
فصلی برای تمام رویاها ، دستی برای تمام فصل ها .

 

 

 

نميگذارم ... سرگذشت زندگانيم ... سرگذشت درگذشت آرزوهايم باشد ...

 

 

 

دريا براي مرغابي تفريحي بيش نيست امابراي ماهي زندگيست پس براي اوني که عاشقته ماهي باش نه مرغابي

 

 

 

آدمي که منتظر است هيچ نشانه اي ندارد! هيچ نشانه ي خاصي.... "فقط با هر صدايي برميگردد"

 

 

 

جريان چيست!هيچگاه پيدا نميشود،جسد آناني که ادعا دارند برايمان ميميرند!!"

 

 

 

دست گرم توشفاي
مرگ من است چشمان
مست توشكوه قلب من است يك لحظه خنده تو تمام آرزوي من است.

 

 

 

درد من ديدار توست دل فقط بيمارتوست شادي و عشق و اميد هديه چشمان توست.

 

 

 

خواستم هرچه را که بـــــوی تو میداد بســوزانم ؛ جــانم آتـــش گــــرفــــت !

 

 

 

شکستنی رفع بلاست..اما…باور نمی کند دلم

 

 

 

دیروز به جرم بالا رفتن از قلبت دستگیر شدم !
بیا بهشون بگو ساکن قلبم دزد نیست !

 

 

کارمان به جایی رسیده که طوری باید دلتنگ شویم که به کسی برنخورد !

 

 

 

نویسنده ها”سیگار”مى کشند/شاعرها”هجران”/
نقاشها “تابلو”/زندانیها”تنهایى”/دزدها”سرک”/مریضها”درد”/
بچه ها”قد”/ومن براى کشیدن”نفسهاى تو”راانتخاب میکنم
من براى نفس کشیدن”هواى تو” راانتخاب میکنم

 

 

 

عربیم خوب نیس ولی”أنت فی قلبی”
انگلیسیم زیاد بلد نیستم ولی”I LOVE YOU‏”‏
بچه لاتم نیستم ولی”چاکرتیم”

 

 

 

اگه خيلي كم سراغت ميگيرم منو ببخش چون بليط سرزمين فرشته ها گرونه.

 

 

 

هر نگاه بستگی به احساسی که درآن نهفته است , سنگینی خاص خودش را دارد و نگاهی که گرمای عشق در آن نهفته باشد , بدون انکه احساس کنی , تنت را می سوزاند . . .

 

 

 

سهراب گفتي:چشمها را بايد شست......شستم ولي !.
.گفتي: جور ديگر بايد ديد.......ديدم ولي !..
.گفتي زير باران بايد رفت........رفتم ولي !..
.او نه چشمهاي خيس و شسته ام را.
.نه نگاه ديگرم را...هيچ کدام را نديد !!!
!فقط در زير باران با طعنه اي خنديد و گفت:
ديوانه باران نديده !! "

 

 

 

بودن آنهايي كه بودنشان را ميخواهيم زمين را زيباتر ميكند!!
"هميشه باش"

 

 

 

عاشق شب خلوت از پی پی گم را
بسیار بود که کژ نهد انجم را
زیرا که شب وصال زحمت باشد
از مردم دیده ديده مردم را

 

 

 

جایگاه همیشگی تو در قلب منه اگه صدف قلبم لایق مروارید وجودت باشد......

 

 

 

تصویر چشمان تو در رویاها کشیدم ، باغ گلی از جنس مریم ها کشیدم ، تو گم شدی در جاده های ساکت دور ، من اما به دنبال نفس هایت دویدم .

 

 

 

شايد با هم بودن به سختي تكرار شود اما به ياد هم بودن را هر لحضه مي توان تكرار كرد

 

 

 

شیشه ای می شكند... یك نفر می پرسد...چرا شیشه شكست؟ مادر می گوید...شاید این رفع بلاست. یك نفر زمزمه كرد...باد سرد وحشی مثل یك كودك شیطان آمد. شیشه ی پنجره را زود شكست. كاش امشب كه دلم مثل آن شیشه ی مغرور شكست، عابری خنده كنان می آمد... تكه ای از آن را برمی داشت مرهمی بر دل تنگم می شد... اما امشب دیدم... هیچ كس هیچ نگفت غصه ام را نشنید... از خودم می پرسم آیا ارزش قلب من از شیشه ی پنجره هم كمتر است؟دل من سخت شكست اما، هیچ كس هیچ نگفت و نپرسید چرا

 

 

 

پزشکى قانونى مى گفت: یخ زده… مگر امکانش بود؟!
تیتر روزنامه فردا این بود: در گرماى داخل اتاقش… خیره به نقطه اى… جوانى یخ زد….!

 

 

 

یادت نخواهم انداخت که برگردى اگر مهم باشم یادت خواهم ماند

 

 

 

یادمان باشد ک قصه ى کودکمان رابایکى بودیکى نبود آغاز نکنیم،
ازابتدابیاموزیمشان اگر یکى نباشددیگرى هم نیست..

 

 

کارمان به جایی رسیده که طوری باید دلتنگ شویم که به کسی برنخورد !

 

 

 

نویسنده ها”سیگار”مى کشند/شاعرها”هجران”/
نقاشها “تابلو”/زندانیها”تنهایى”/دزدها”سرک”/مریضها”درد”/
بچه ها”قد”/ومن براى کشیدن”نفسهاى تو”راانتخاب میکنم
من براى نفس کشیدن”هواى تو” راانتخاب میکنم

 

 

 

عربیم خوب نیس ولی”أنت فی قلبی”
انگلیسیم زیاد بلد نیستم ولی”I LOVE YOU‏”‏
بچه لاتم نیستم ولی”چاکرتیم”

 

 

 

اگه خيلي كم سراغت ميگيرم منو ببخش چون بليط سرزمين فرشته ها گرونه.

 

 

 

هر نگاه بستگی به احساسی که درآن نهفته است , سنگینی خاص خودش را دارد و نگاهی که گرمای عشق در آن نهفته باشد , بدون انکه احساس کنی , تنت را می سوزاند . . .

 

 

 

سهراب گفتي:چشمها را بايد شست......شستم ولي !.
.گفتي: جور ديگر بايد ديد.......ديدم ولي !..
.گفتي زير باران بايد رفت........رفتم ولي !..
.او نه چشمهاي خيس و شسته ام را.
.نه نگاه ديگرم را...هيچ کدام را نديد !!!
!فقط در زير باران با طعنه اي خنديد و گفت:
ديوانه باران نديده !! "

 

 

 

بودن آنهايي كه بودنشان را ميخواهيم زمين را زيباتر ميكند!!
"هميشه باش"

 

 

 

عاشق شب خلوت از پی پی گم را
بسیار بود که کژ نهد انجم را
زیرا که شب وصال زحمت باشد
از مردم دیده ديده مردم را

 

 

 

جایگاه همیشگی تو در قلب منه اگه صدف قلبم لایق مروارید وجودت باشد......

 

 

 

تصویر چشمان تو در رویاها کشیدم ، باغ گلی از جنس مریم ها کشیدم ، تو گم شدی در جاده های ساکت دور ، من اما به دنبال نفس هایت دویدم .

 

 

 

شايد با هم بودن به سختي تكرار شود اما به ياد هم بودن را هر لحضه مي توان تكرار كرد

 

 

 

شیشه ای می شكند... یك نفر می پرسد...چرا شیشه شكست؟ مادر می گوید...شاید این رفع بلاست. یك نفر زمزمه كرد...باد سرد وحشی مثل یك كودك شیطان آمد. شیشه ی پنجره را زود شكست. كاش امشب كه دلم مثل آن شیشه ی مغرور شكست، عابری خنده كنان می آمد... تكه ای از آن را برمی داشت مرهمی بر دل تنگم می شد... اما امشب دیدم... هیچ كس هیچ نگفت غصه ام را نشنید... از خودم می پرسم آیا ارزش قلب من از شیشه ی پنجره هم كمتر است؟دل من سخت شكست اما، هیچ كس هیچ نگفت و نپرسید چرا

 

 

 

پزشکى قانونى مى گفت: یخ زده… مگر امکانش بود؟!
تیتر روزنامه فردا این بود: در گرماى داخل اتاقش… خیره به نقطه اى… جوانى یخ زد….!

 

 

 

یادت نخواهم انداخت که برگردى اگر مهم باشم یادت خواهم ماند

 

 

 

یادمان باشد ک قصه ى کودکمان رابایکى بودیکى نبود آغاز نکنیم،
ازابتدابیاموزیمشان اگر یکى نباشددیگرى هم نیست..

 


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------- مجموعه نرم افزار های ارسال پیام های تبلیغاتی انبوه وایبر ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

نظرات شما عزیزان:

sahra
ساعت15:33---22 تير 1391
salam webeton kheili bahale man linketon kardam khoshhal misham linkam konin

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوع مطلب : <-CategoryName->
نوشته شده در پنج شنبه 22 تير 1391برچسب:اس ام اس عاشقانه, توسط تک | لينك ثابت |

»